četvrtak, 17. travnja 2014.

Max Factor start!

Kažu "nađi posao koji voliš i nećeš raditi ni dana". Ja sam, eto, našla posao u kome uživam, a to je, kao što ćete u ovom postu vidjeti šminka. Šminka i pare, what's there more in life? Šalim se, naravno, ali i jedno i drugo, u ovim vremenima super dođe. Kako sam došla do posla? Prijateljica mi je proslijedila Max Factorovu Facebook objavu, u kojoj je pisalo kako traže studentice iz Tuzle. Poslala sam svoju biografiju, a oni su me već sutradan kontaktirali da dođem na razgovor. Na razgovoru su me dočekale dvije divne djevojke, Hana i Meliha, koje su mi postavljale različita pitanja. Zanimala ih je moja osobnost, ciljevi, ambicije i td. Dva dana nakon razgovora su mi javili da sam primljena. :) Moj raspored će se mijenjati iz mjeseca u mjesec, no do kraja ovog mjeseca srijedom sam od 12-17h u DM-u na Sjenjaku, u Tuzli, a ponedeljkom i subotom od 11-16h u CM-u u Lukavcu. Moj posao obuhvata brigu oko asortimana, police, te komunikaciju sa kupcima. Ja sam tu da vam predstavim proizvode, da ih testiram na sebi ili na vama, te da vam pružim sve potrebne informacije. Obzirom da kod sebe imam i kistove, a ukoliko nije pretjerana gužva, uz kupnju proizvoda mogu vam ponuditi i šminkanje. Isto vrijedi i za djevojke u drugim objektima po Tuzli i BiH. Obzirom da je jučer bio moj prvi radni dan, posjetila me moja koordinatorica Meliha i donijela mi proizvode s kojima ja mogu raditi šta hoću. :) Imam ih sasvim dovoljno, da bih nekim od njih mogla obradovati nekog svog kupca, dajući proizvod kao gratis. Kroz slike ću vam pokazati šta se sve nalazilo u mojoj kesici proizvoda dobrodošlice. 



Dobila sam ovaj preslatki nesseser, koji je savršen za nošenje šminke za popravke tokom dana. Dovoljno je prostran da u njega stanu svi proizvodi, a opet dovoljno malen da ne zauzima previše mjesta u torbi. 
 Unutra nema pregrada, a kao što vidite na slici ispod, označen je MaxFactorovim imenom. 
Sljedeće što sam dobila je trenutni MaxFactorov hit, Lipfinity ruž u nijansi 215 Constantly Dreamy, koji je prelijepa nude nijansa. Uz ruž dolazi i balzam. O ovom ružu ću vjerovatno dosta pisati u budućnosti, obzirom koliko sam oduševljena istim. Postojanost,kvalitet, raznovrsnost nijansi.. (pssst, trenutno je 5 nijansi ovog ruža sniženo 50% u DM-u na Sjenjaku)

 Sljedeće što sam dobila su sample-ovi Whipped Creme pudera, u nijansi 75 Golden, koji meni, iako sam uglavnom fan Ivory nijansi, sasvim dobro odgovara. Pokrivenost je odlična, tako da će se i ovaj puder naći u mojoj kolekciji uskoro, a sampleove možete naći kod mene i ostalih MF djevojaka, ukoliko ih i same želite probati. Do njega su dvije tester nijanse pudera Smooth Effect, u nijansama Sand 60 i Golden 75, ovaj puder također pruža jako dobru pokrivenost, no ni jedna nijansa od ove dvije mi ne odgovara, tako da će i oni naći put do mojih kupaca. (psst i ovaj puder je snižen u DM-u na Sjenjaku) :). Dobila sam i Creme Puff u nijansi 05 Translucent i mislim da ne moram puno govoriti o ovom predobrom puderu u kamenu. Odlično fiksira šminku, a nije težak i ne ostavlja praškasti trag na licu. 


Sljedeći na redu su proizvodi za oči. Prvi odozdo je Wild Shadow Pencil, koji je ujedno i gel sjenilo u olovci, a i eyeliner. Ovaj koji sam ja dobila je u nijansi 25, sive je boje sa svjetlucavim česticama. (Šljokice, yaaay!), Ova olovka se super razmazuje na kapku, fino se blenda i odlična je i za dan. Odmah iza je tester Excess Intensity eyeliner  i iskreno mogu reći da je jedan od najboljih, ako ne i najbolji crni eyeliner koji sam ikada koristila. On je u nijansi 04 i ne znam zašto ga nikad do sad nisam kupila. Jaaako je pigmentiran, ne oštri se, nego se proizvod dozira tako što odvrćete donji dio olovke, a što je meni jako bitno, ostaje na waterlineu bez brisanja i uvlačenja u oko. Iza njega su testne veličine crnog kreona Kohl Pencil u nijansi 020 Black, a obzirom da ih imam dvije i one će naći put do mojih vijernih kupaca! :) Na vrhu stoji još jedno sjenilo, tj. još dva sjenila i to iz linije Smoky Eye Effect i to u nijansi Citrus Thunder. Lijeva strana je bakreno-smeđa, a desna zelena. Obje su lako razmazive, pigmentirane i mogu se blendati! 
 Sljedeći proizvod su ova tri Miracle Touch Creamy Blush rumenila, koja su, nažalost, povučena iz prodaje, ali eto, ja sam bila dovoljno sretna da ulovim posljednje primjerke! :) Kao što samo ime kaže, rumenila su kremasta, tako da ću ih rado pokloniti starijim kupcima, jer mislim da bi njihovoj koži jako prijala, no naravno i nama mlađima odlično stoje! Nijansa koju imam je 03 Soft Copper. :) 
 Sljedeći su mini lakovi, koji se također mogu naći u standardnoj MF ponudi, a dobila sam 2 u nijansi 55 Angel Nails, 3 u nijansi 60 Midnight Bronze i jedan u nijansi 23 Hot Pink. Znate šta duplikati znače? - Znače da će ih moji kupci moći dobiti kao gratis! :) 
 Dobila sam i kartice-brošure, koje možete dobiti ukoliko želite!
 Obzirom da također radim i za Olay, od njih sam dobila mali milion dnevnih kremica te seruma. Ne moram ponavljati šta to znači za moje kupce! :) 
 Posljednje, ali ne i najmanje bitno, sam dobila kistove i pojas/spremište za iste, kako bih ih u svakom trenutku imala uz sebe i kako bih mogla našminkati one djevojke koje to budu željele. Naravno, dodat ću i par svojih, čisto da imam mogućnost prikazati više proizvoda. 
 Koristeći neke od ovih proizvoda (Olay dnevnu kremu, Whipped Creme puder, Excess Intensity eyeliner, Smoky Eye Effect i Wild Shadow pencil sjenila, Miracle Touch Creamy Blush, Creme Puff translucentni puder te Lipfinity ruž i balzam) kreirala sam pomalo orjentalni look, pa sam u tom fazonu dodala i šal preko glave na slikama :) Obzirom da je tmurno vrijeme, ono je ispralo boje sjenila na očima, što mi je jako žao, no šta je - tu je. Prve dvije slike su sa prirodnim svjetlom, a treća pod umjetnim.  


Kako vam se sviđa ovaj post? Koriste li vi Max Factor? Kako vam se sviđaju njihovi proizvodi?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

2 komentara:

Hvala na komentaru!