ponedjeljak, 7. travnja 2014.

Obrve pod lupom! :)

Evo mene sa novim postom. :) Ipak, moram vas obradovati/razočarati (kako koga hehe) i reći da ubuduće neću ovako često objavljivati postove, da vas ne bih smorila! :)

Dakle, kao što sam naslov kaže, ovaj post će biti o obrvama. O greškama, eksperimentima i uređivanju, sve fino pokazano na mojim vlastitim fotografijama :)

Ne sramim se reći da sam važnost obrva počela shvatati tek prije neke 2-3 godine, obzirom da sam amater u šminkanju. Od tad sam im, kao, počela posvećivati malo više pažnje, no kad sad na to pogledam, vidim da je bilo jako loše. Ipak, bitno je da uviđam greške i da radim na tome da ih ispravim i danas dan.

Da ne dužim, slikama ću vam pokazati greške koje sam radila, te obrve kakve nosim danas, a vi mi kažite ako ima potrebe za step by step tutorialom. :)

Prva slika stara je oko godinu i po dana, tu sam obrve uređivala jednostavno čupanjem. Vidite i same, iz priloženog, da djeluju jednostavno nedovršeno. 




Ova slika je nešto mlađa, što se vidi po kosi, a rekla bih da njoj ima oko godinu dana. U tom periodu sam nabavila par MAC-ovih olovaka za obrve. Jednu pretamnu, a drugu iako prave boje, nisam koristila na pravi način. 
 Na sljedećoj slici sam prestala koristiti olovku za obrve, a počela sam ponovo jednostavno oblikovati obrve pincetom, misleći da će to biti dovoljno. Guess what? - I was wrong. Pored ovoga, htjela sam promijeniti oblik obrva, želeći da imaju onaj klasični "kocka" oblik na početku, htjela sam, što se kaže, biti u trendu. :)

Ipak, kroz neko vrijeme sam zaključila da je to blesavo i da ne trebam bježati od onoga što već posjedujem kao dar od majke prirode. :)  Eh, dolazimo do "najsvježijih" slika. Ova ispod slikana je na prirodnom svjetlu, te se na njoj vidi rezultat korištenja sivog sjenila, iz E.l.f. palete Colour Warm Edition i kosog kistića, nekog unknown brenda. Trenutno sam zadovoljna, jer mi se sviđa kako izgledaju i u prirodnom izdanju, a i na slikama. Fino su popunjene, a nisu nacrtane, jer nisam fan nacrtanih obrva baš nikako. 
 Posljednja slika je u suštini prikaz ove prethodne, samo na umjetnom svjetlu. Umjetno svjetlo čini da izgledaju dosta "umjetnije" nego što zapravo, u prirodi jesu. Ipak, htjela sam vam i to pokazati. 


Dakle, kroz ovaj post sam pokazala greške koje sam ja pravila dok nisam došla do obrva sa kojima sam zadovoljna. Mislim da su ovo ujedno najčešći problemi s kojima se većina djevojaka susreće : ne uređivanje obrva, pogrešno korištenje olovke/sjenila, pogrešna nijansa i na kraju oblik. Ja sam pobornik praćenja prirodnog oblika obrva, jer ne mislim da svi nužno trebamo težiti trendu, jer ne stoji svakome sve na isti način. Šta vi mislite? U čemu, po vama, djevojke najviše griješe kada su u pitanju obrve? 

Do čitanja,
xoxo,
Dođoška!

Broj komentara: 10:

  1. Ja haman nemam pojma o nicemu, ali mi se vise svidjaju obrve sa starijih slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? :) Eto vidiš, ukusi su različiti, zato i kažem da ne trebamo težiti uniformiranosti i svi imati jednake obrve.

      Izbriši
  2. I meni se više sviđaju "starije" obrve, djeluju mi prirodnije, dok ove druge djeluju umjetno i predebele su. Naravno, do ukusa je :)
    Zanima me ta paleta i sjene, jesu li to obične sjene ili namjenski za obrve, gdje kupiš, cijena, kako izgledaju itd? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru! Kao što se po slikama vidi, kod mene ništa nije zauvijek, tako da pretpostavljam da ću i obrve još stanjivati, dorađivati i td. kad mi dosade haha! Sjenila u paleti su obična, za kapke. Paleta se zove 48pc Little Black Beauty Book (Warm Edition), a može se naručiti ovdje http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/eyeshadow/48pc-little-black-beauty-book/invt/89000. :*

      Izbriši
  3. I tvoje prirodne su lijepe a ni s popunjavanjem nisi pretjerala tako da po potrebi i prilici oboje izgleda lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow I really like this post and your eyebrows :3
    Can you teach me how to do that? ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you!! I sure can, just send me a message on Facebook so we can set up a day :) xoxox

      Izbriši
  5. imaš lijepe slike ali ne razumijem zar cilj ovog bloga nije uvođenje u svijet šminke,pratim te i malo sam razočarana jer tvoj način šminkanja može svako,nikad ništa posebno..

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na komplimentu! Blog je o svemu pomalo, a nije mi najjasniji dio "nikad ništa posebno", odnosno, rado bih da mi napišeš šta bi voljela da se nađe na blogu? Tutorial, "kako radim to i to" i slično? Rado primam sugestije! Obzirom da sam samouka, od mog šminkanja mislim da niko i ne očekuje previše :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!