subota, 12. travnja 2014.

Proizvodi kojima sam dotakla dno!




Hey there! :) Danas ću vam pokazati proizvode kojima sam dotakla dno, odnosno koji su mi se toliko svidjeli da sam ih potrošila do kraja, a sve su prilike da ću ih ponovo nabaviti! :) 
 Prvi na redu je Essence ruž, u nijansi 02 Sparkling Rose. Nažalost, iz stare je kolekcije i više ga ne viđam na policama! On je nude nijansa, a na usnama ostavlja lijep trag sitnih šljokica, te ne isušuje usne, rekla bih da je savršen za svaki dan. 
 Sljedeće na redu su trakice s voskom, čija je prvobitna namjena depilacija bikini zone, no ja ih koristim i za uklanjanje svih neželjenih dlačica na licu. Trenutno su na akciji u CM-u (u Lukavcu) i mogu se nabaviti po cijeni od 3,40KM čini mi se. U setu dođe 20 trakica, te 2 maramice za njegu poslije depilacije. Savršeno obavljaju svoj posao, a obzirom na super povoljnu cijenu, definitivno ću ih opet nabaviti! 
 Sljedeće na redu su kreme Dove, Nivea i Avon. Mislim da o njima nije potrebno previše pisati, samo ću reći da svaka fino hrani moju kožu, imaju ugodan miris, osim posljednje, Avonove, koja meni ima nekakav specifičan i pomalo odbojan miris, te ih uvijek iznova kupujem. 
 Rekla sam u nekom od prethodnih postova da uvijek imam par maskara koje tek čekaju da ih otvorim, te da sam odlučila potrošiti one koje su načete. Ove dvije maskare su odlično obavljale svoj posao do posljednjeg dana. Prva je, kao što vidite na slici ispod, The Colossal Volum' Express od Mabelline-a, a na drugoj se izbrisao naziv, inače je to tester maskare They're Real od Benefit Cosmetics firme. Ovu drugu jako želim u prirodnoj veličini jer je fenomenalna! 
 Nedavno sam bacila 20-ak lakova koji su se potrošili, osušili, no od ovih, iako ih ima za mooožda još jedno lakiranje, nisam mogla da se rastanem :) Znam, znaam da ih mogu ponovo kupiti, što i hoću, no dobra je stvar da sam zadržala bočice, kako bih vam ih predstavila. Dakle, prva dva su iz Essence Colour & go stare kolekcije, nijanse su Ready For Action  i  Choose me, a do njih su OPI kapi za brzo sušenje. Essence me uvijek dobije sa kvalitetom, bojama i cijenom, a OPI kapi su nešto najbolje na svijetu. Osuše lak i nekako ga zamaste, što noktima da prelijep sjaj i zagladi ih. Essence lakovi su kupljeni u CM-u, a OPI u Americi, no vidjela sam da ih Didaco sad drži, mada ne znam da li imaju kapi. :) 
 bareMinerals puder za fiksiranje je odličan. Na licu je jako lagan, fino matira, no ne izgleda brašnasto (kako ja to volim reći haha), a još uvijek tražim gdje ga mogu nabaviti ovdje, jer je definitivno proizvod koji želim imati u svojoj kolekciji iznova i iznova.
 Sephorin sprej za čišćenje kistova je nešto u što sam uložila vrlo malo para (oko $5), a koji vrijedi puno više! Kada mi treba isti kist za više namjena, ovaj sprej je pravi spas. Sasvim malo ga treba nanijeti, direktno na kist ili na papirnu maramicu i obrisati kist. Dođe nešto poput suhog šampona za kosu, kada vam treba čišćenje kistova na brzinu! Kada budem u prilici, potražit ću ga u najbližoj Sephori i definitivno ga preporučujem! 
 Malo ko u svijetu kozmetike, pogotovo među ljubiteljima drogerijskih brendova, nije čuo za ovu bazu! Essence baza za sjenila je odlična i već sam spominjala da parira i Urban Decayu, a rekla bih i Artdecu. Šminka se ne miče, boje su izražajnije i postojanije, a jedna bočica traje dosta dugo. Cijena joj je oko 5,5KM i nešto je što bi svaka djevojka trebala imati! 
 Farmasijev šljokičasti, zeleni tuš u nijansi 01 izgleda prelijepo na očima! Dovoljno je gust i efektan da se može koristiti uz samo malo maskare! Davno sam ga kupila, tako da se ne sjećam cijene.
 bareMinerals primer za lice me osvojio time koliko malo ga zapravo treba, da bi se lice pripremilo za nanošenje podloge. Lagan je i isprva ostavlja osjećaj silikona, no to ne čini da podloga poslije klizi s lica, nego upravo suprotno. Fino zagladi pore i baza se lako nanese i lijepo izgleda. 
 MAC olovka za obrve u nijansi Fling je perfektna. Koštala me oko $15 i iskoristila sam je do kraja, a sad žalim što nisam kupila još makar 2..eventualno 5. :) Izgleda prirodno na obrvama, ne briše se i količina traje par mjeseci. 
 Eh sad, što se tiče preparativne kozmetike, to bi billa ova dva proizvoda. Deep cleansing losion od Clean & Cleara me u posljednje vrijeme počeo peckati, tako da pokušavam odvagati njegove dobre i loše strane, prije nego ga ponovo nabavim. Tako da za sad neću ništa ni govoriti, dok za Garnierov piling mogu reći sve najbolje. Fino i nježno čisti lice, a ostavlja lagan miris svježih krastavaca i osjećaj čistoće na koži. Oba se mogu nabaviti u DM-u. 
 Kao što vidite, veliki sam ljubitelj parfema. Koliki tačno, ne smijem vam ni reći, reći ću samo da sam ove bočice sačuvala iz ljubavi i bez ikakvog drugog razloga. Prvi s lijeva, je moj najomiljeniji parfem svih vremena, Beauty by Calvin Klein, a ovo mi je čini mi se 3. bočica. Eh, ni jednom ga nisam kupila u Bosni, tako da ne znam koja mu je cijena ovdje, no ovu od 100ml sam platila $70 u Chicagu. Mana mu je jedino oblik, jer kao što vidite, sa strana se uvlači prljavština do koje nikako ne mogu doći, a nervira me što je tu. Sljedeći je dezodorans iz linije Showtime od Kylie Minogue, a privukao me njegov slatkasti miris. Do njega je parfem Flur de Noel od Yves Rocher koji sam dobila na poklon, više se ne sjećam od koga, no zahvalna sam mu do kraja života, jer me upoznao s najljepšim mirisom koji sam ikada osjetila! Jednostavno je lagan, nježan, ma mogla bih ga opisivati do sutra, pravi ljetni parfem. Nisam ga našla nigdje kod nas, a nedavno sam naišla na ovu bočicu i ponovo se zadala u potragu za njim! Do njega je Hugo Boss Femme, koji sam trošila isključivo zimi i to ponekad, jer mi je težak i vjerovatno ga neću ponovo kupovati. 
 I tako dolazim do posljednja 3 proizvoda na svojoj listi. To bi bili gelovi za tuširanje. Prvi s lijeva je od firme Vidal, a našla sam ga u lokalnom Bingu i kupila ga jer me osvojio mirisom, a čini mi se i da je bio 3KM ili nešto tako. Jeftino + kvalitetno = saršeno. Miris mu je voćni, kao što se vidi i na slici i u nazivu Berries & Musk, a zadržava se na tijelu još dugo nakon tuširanja, iako se ne miješa s parfemom ili losionom. Do njega su Green Haze i Pink Macaroon gelovi iz H&M prodavnice, koje sam isto dobila na poklon, u paketu s losionima za tijelo, koji su još neotvoreni. Ovi gelovi imaju slatakst miris, koji doduše kraće ostaje na koži, od ovog prethodnog. 

To bi bilo to! Imate li vi proizvode koji su vas potpuno osvojili? Kako vam se sviđa moja lista? 

Do čitanja,
xoxo,
Dođoška! 

Broj komentara: 7:

  1. Koga boli kurac za ovo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno ljude koje zanima cijena/kvalitet/recenzija nekog proizvoda. Pošto tebe očito ne zanima, predlažem ti da ubuduće zaobilaziš moj blog! Lijep pozdrav, anonimni čovječe! :)

      Izbriši
    2. ocito i "anonimnu" boli cim je izlistala do kraja stranicu :)

      Izbriši
  2. Meni smeta salicilna kiselina u C&C pa mozda je i kod tebe to slucaj, dugo sam znala bacati proizvode dok nisam skontala da je to zapravo ono sto mi smeta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, morat ću obratiti pažnju na to, možda je stvarno do toga! Obzirom da i ti imaš problem sa Seborejom, možda nam i to ima veze? Hvala na savjetu!

      Izbriši
  3. Ovo je super, nek' si nas malo informisala! Ali nigdje gore ne vidim neke olovke za oci...Hajde nekad spomeni,preporuci nesto da je nosivo svaki dan,a da ne spada s oka do usana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh upravu si, definitivo bih trebala proći kroz svoju kolekciju olovaka i napisati post o tome. Evo mali spoiler - Chanelove olovke su me razocarale :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!