ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

Dodjoska presents : Electric by Urban Decay!

Sutra imam ispit, tako da naravno da radim sve osim učenja. Tako se odlučih da vam predstavim tek pristiglu Electric paletu od Urban Decaya! :) 

Ja sam, inače, veliki pobornik teorije da naše misli privlače i dobre i loše događaje u naš život. U to sam se uvjerila bezbroj puta i uvjeravam se na dnevnoj bazi! Nije mi se jednom desilo da sam zaželjela nešto, a da se to "nešto" ubrzo našlo u mom posjedu. Zašto vam sve ovo govorim? Eh, zato što sam nedavno listajući majsko izdanje američkog Cosmopolitana, naletila na reklamu za Electric.


Šta da vam kažem, 2 nijanse plave - ljubav na prvi pogled. Ubrzo se našla na mojoj listi želja, a onda me prijateljica obradovala viješću da ju je kupila za mene! (Čak se vozila par sati dok je nije našla u drugom gradu, jer je njena Sephora nije imala!) Iskreno, često pomislim da su takvi ljudi nešto poput jednoroga. Izmišljeni, nestvarni, plod mašte.Mislim, ljudi koji odvoje dio svog novca i vremena, da kupe ( i to ne jednom, nego dva puta) zaista skupe proizvode, nekom drugom. Moja prijateljica je to učinila u čak dva navrata, pod pokroviteljstvom izjave "vodolije smo". Vjerovatno sam postala dosadna, kako njoj, tako i vama, ali ja jednostavno ne želim, a da je ne spomenem u svakom postu u kome predstavljam nešto što je poklon od nje i da joj se zahvalim! Hvala Nina!

Eh sad, prelazak na samu paletu! :)



Paleta dolazi zapakovana u kartonsku kutiju, malo veću od samog pakovanja. Uz paletu, dolazi papir, na kome piše (na par jezika), vrsta upozorenja za korištenje! Na kutiji također pišu i sastojci, koje ja bez naočala nisam mogla pročitati, a naočale su mi u torbi, koja je u ormaru, do kojeg mi je bilo mrsko otići. Halalite!



Sama paleta dolazi u magnentnoj kutijici, napravljenoj od nekog materijala između tvrde plastike i metala, a  koja je fine težine u ruci, mada ne preteška! Dakle, zbog magneta u samoj kutiji, gornji dio pakovanja, na kome je ogledalo, će se samo zatvoriti i čvrsto ostati na mjestu, kada ga poželite zatvoriti. Iako je, po mom skromnom mišljenju, kvalitet samog pakovanja odličan, u transportu se jedno sjenilo rasulo, mada na svu sreću samo mali dio istog. Rekla bih, manje od polovine površinskog sloja. Dakle, ovo malo crvenkasto što ćete vidjeti po ostalim nijansama su ostaci tog rasutog sjenila, koje nisam uspjela očistiti.



Unutra ćete naći 10 predivnih, jarkih nijansi i to : šljokičastu srebrnu, matt nebesko plavu, koraljno crvenu, jarko pink, naaajdivniju zelenu (koja je u jednu ruku tamna tirkizna, a u drugu boja Žada), kraljevsko plavu (zvat ću je i Bosna i Hercegovina plava), fuksija sa primjesom plave, metalik ljubičasta, jarko zelena te neon žuta!

Ponuda boja je zaista raznolika! Kao što sam Urban Decay na kutiji ove palete kaže boje su "pressed pigments". Kao što samo ime kaže - svaka od ovih boja je jaaako pigmentirana. Truse se, ali ništa previše, a ipak s velikom lakoćom se blendaju. Također, moguće je pojačati intenzitet sa onoliko slojeva koliko vi želite. Svako sjenilo sadrži 1,2 grama proizvoda.

Ono što mi se sviđa kod Urban Decayevih paleta, a što sam već spominjala, su imena koju daju nijansama u svojim paletama! Tako ćete u ovoj naći nijanse sljedećih imena : Revolt, Gonzo, Slowburn, Savage, Fringe, Chaos, Jilted, Urban, Freak i Trash! Kreativno, zar ne? :)

Na slici ispod vam donosim swatcheve. Gornji red je preko Urban Decay baze za sjenila, a donji bez. Kao što vidite razlika u samoj boji nije drastična. Ono što je različito je trajnost, jer kada sam pokušala skinuti boju swatcheva (ovu sa bazom), čak i sa odstranjivačem šminke, trebalo mi je malo više truda, kako bi boja spala. Ovo je za mene veliki plus, jer od sjenila očekujem da bude postojano! Boja, prije koje nisam nanijela bazu, spala je od prvog pokušaja!



Još uvijek nisam usavršila slikanje swatcheva, ali trudim se! :)


Uz paletu dolazi i dvostrani kist, koji mi se pokaao odličan. S jedne strane je nešto deblji, pljosnati kist za nanošenje sjenila, a s druge strane tanji, manji i oštriji kist, koji se super pokazao za iscrtavanje kojekakvih oblika. Rekla bih da bi super služio kao kist za gel liner.



Cijena ove palete je $49 i kod nas nije dostupna, no možete je naručiti s interneta. To bi bio jedini minus, jer je za naše uslove pomalo skupa, zato sam još jednom beskrajno zahvalna Nini, jer je ja ne bih mogla priuštiti još duuugo! :)

Obzirom da sam je dobila prije 2 dana, još uvijek nisam stigla isprobati sve boje na svojim očima, no isprobala sam 3, kako bih kreirala navijački look za sinošnju utakmicu naših Zmajeva! Gooo Dragons! :)

Izvolite sliku looka! :)



Da sumiram, totalna ocjena je 4,9 i to samo zbog ove sitnice, cijene! Što se samog proizvoda tiče, nemam zamjerke i veselim se svim lookovima koje ću s njom moći kreirati! :)

Da li ste imale priliku probati Electric? Kako vam se sviđa iz mog predstavljanja?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

2 komentara:

  1. Želim i ja jednu Ninu u životu, a da to nije moja mama, heheh.. Odlična paleta sjena, prava ljenta, a sviđa mi se i look za utakmicu :D jedan dobronamjerni komentar , možda bi bilo dobro da kod swacheva stavljaš veće slike.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! :) Što se slika tiče, to je bilo do template-a, ali evo, promijenila sam ga, mada ga moram još doraditi. Mislim da su sada slike puno ljepše, u uvećanom izdanju! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!