nedjelja, 1. lipnja 2014.

Maleni, (non)cosmetic, new in! :)

Ne tako davno, s vama sam podijelila svoje dvije liste želja! Na njih, vazda, pristiže nešto novo! Naravno, tu se dese i oni "ljubav na prvi pogled" trenuci, kada jednostavno poželim imati nešto! Ono što sam na svojim listama želja poželjela, možete vidjeti na slikama ispod, a kroz post ću s vama podijeliti i ono što je u međuvremenu pristiglo u moj nesseser i ormar!





                                            

Vrlo sretna i zahvalna (svojoj plati, bratu, mami, tati, honorarnim poslovima, prijateljicama, popustima..) odlučila sam s vama podijeliti koje sam to proizvode "skinula" sa svoje liste. Ujedno, one koje trenutno imam kod sebe (neke čekam da stignu), ukratko ću vam pokazati kroz slike i kratke opise! :) Pa da krenem :)

Lista br 1 :



S ove liste nabavila sam 8 proizvoda! To bi bili proizvodi pod brojevima 4 (bež sandale), 6 (kardigan - sako u boji), 7 (slušalice za moj presveti Kindle), 8 (crne, lakovane, blago zašiljene štikle), 9 (Naked 3 paleta), 11 (sunčane naočale s tigrastim printom), 12 (gumice za kosu bez metalnog umetka) te broj 17 (stalak, odnosno stalke za kistove).

Ispod ću vam pokazati ove proizvode kroz slike :)

Ne volimo li sve dobre "dealove"? :) Poprilično sam sigurna da volimo! Sandale na slici ispod sam nabavila za 8KM :) Jako su udobne, sviđa mi se boja, kao i visina pete, koja je oko 12cm :)




Pamučni sako, sam nabavila za 13KM! :) Tražila sam neki u boji, a ovaj mi se učinio savršenim, kad sam već našla sandale sa roze detaljima! Također mi se sviđa postava, koja po sebi ima preslatke, bijele tufnice. Sako je kraći, strukiran je te se kopča samo jednom zakačkom.



Slušalice sam nabavila za 5,5KM i osim što su mi očajnički trebale, jer je brat one "naše" negdje skrio i neće da mi kaže gdje tačno, svidjelo mi se što su tirkizne! :) Služe svrsi, mada nisu previše kvalitetne.



Ne znam da li sam mogla ružnije slikati ove, inače, jako lijepe cipelice, na slici ispod. Platila sam ih 8KM. Lakovane su, udobne i lagane na nozi. Visina pete je oko 7cm, što se na ovoj slici također ne vidi, nego izgledaju nekako tetkasto, što nisu! :)



Naked 3 paleta je sad već malo stariji new in, a o njoj sam pisala i poseban post ovdje! :) Ipak, ona je još jedan proizvod koji je "sišao" sa moje liste želja, a dobila sam je na poklon od prijateljice Sabine! :)



Naočale sa tigrastim printom su me koštale čak 3,30KM :) Plastične, slatke, lagane. Vjerovatno ću ih nositi tek par puta, jer jednostavno nemam naviku :)



Par djevojaka mi se javilo sa savjetima gdje da nabavim gumice bez metalnog umetka, a pošto sam neki dan bila očajna, ove na slici ispod sam nabavila u kineskoj prodavnici. 0,50KM komad.



Te dođoh do posljednjeg artikla sa liste želja, a to je stalak za kistove. Nabavila sam 3! Prvi i 3. na slici mi je poklonila tetka, a ovaj u sredini kolegice iz CM-a! :) Za ovaj treći tražim one ukrasne kamenčiće ili ću ga napuniti sirovom kafom (po preporuci moje prijateljice Ivone), jer je poprilično dubok, no sviđa mi se što je tako glomazan i transparentan.



Na red dolazi lista br 2!



5 proizvoda s ove liste iščekujem da pristignu, skupa sa mojom prijateljicom Emom (to bi bili MAC 217 kist, Garnier Nourishing Oil, Garnier 5 sec Perfect Blur primer, UD Electric Paleta i Essence I <3 Stage baza)! Njih ću vam predstaviti u posebnom postu, kada za to bude vrijeme! Za ove, plus još 10-ak proizvoda, zahvaljujem se ponovo drugarici Sabini! Zašto me usrećuje iznenadnim poklonima  svako malo - samo ona zna, ali isto tako zna da sam zahvalna od srca! :) Također, veeeliko hvala i mojoj Emi, koja će mi sve ove proizvode donijeti iz Amerike! :) Dakle, pored ovih koje išekujem, s ove liste sam dobila/nabavila još 5 proizvoda!

1. je jedan od Essence pigmenata. Naravno, onaj u plavoj boji! :) Jasenka je inače sinonim za plavu boju.
Koštao me 2,35KM i divan je!


Sljedeće su cipele sa anatomskim uloškom, za posao. Njima me počastio my one and only brat! Koštale su 79KM i samo ću reći da imam osjećaj kao da hodam na oblaku! Predobre cipele! (Mama ih zove opančići.)


Eh sad, da se ne bih ponavljala, reći ću vam da su preostala 3 proizvoda ponovo gumice za kosu, već predstavljene iznad, maramice za lice kojih sam tonu nakupovala i potrošila, a nisam poslikala, te umjetne trepavice, koje sam isto tako nabavila, iskoristila i izgubila, a nisam slikala! :)

Pored ovih proizvoda, nabavila sam još 2 stvarčice danas, pa da vam se pohvalim i njima!

Ako je neko osim mene bio opsjednut serijom The Carrie Diaries, koju su, tragično, prekinuli nakon 2 sezone i ostavili me u suzama, onda vi razumijete moju iznenadnu ljubav prema jarkim bojama i printovima! Iz te ljubavi se rodila ljubav prema ljetnim, širokim pantolama, koje nisu one klasične dimije, a opet nisu ni klasične pantole. Vidjete ćete ih već u nekom od OTD-ova. Koštale su me 10KM, na struku imaju gumu, a pozadi se kopčaju na rajfešlus.



Muškom dijelu moje porodice (čitaj tati, bratu i momku) nije jasno zašto bi neko kupio ceker, ali šta oni znaju. Šta bolje vrišti "here, take my money" od torbe koja jasno i glasno izražava misli svoje vlasnice? :) On me koštao 3KM.



Za kraj, evo još jedna slika stvari koje sam danas nabavila! Nije loše za 42KM, zar ne? :) Ja prezadovoljna!



Kako vam se sviđaju moji ulovi? Jeste li vi skoro nešto kupovale?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

1 komentar:

  1. Platforme su ODLIČNE! Izgleda da sam ja peh, nikada ne naletim na tako dobar deal :D mada, često nemam ni živca,pa kupim ono što mi se na prvu svidi i bez da pogledam ima li nešto slično, a povoljnije :D eker je baš dobar, ja znam da sam jedno vrijeme ludila i nisam skidala sa sebe ceker na kojem piše: My other bags are Prada. Naravno, ni P od Prade, ali je bio baš simpatičan :D lijepo šoping, nadam se da ćeš sve sa liste prekrižiti :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!