utorak, 8. srpnja 2014.

Blue FOTD!

Hello beauty svijete, pišem vam iz prozračne sobice, s najljepšim pogledom na more, dok se hladim pijuckajući koktel! - Šalim se, ali lijepo zvuči. Ipak, u tom morskom raspoloženju, donosim vam FOTD u boji mora!

Prvo vam moram reći da mi nema ništa mrže nego kad uložim sate rada u look, a onda ne učestvuje ni vrijeme, ni svjetlost, ni aparat, ama baš ništa i onda ja budem isfrustrirana! :) Sad mi je lakše, kada sam to podijelila s vama. :)

Jedan od takvih lookova vam donosim danas, s tim da mi je neopisivo žao što se uopće ne vide prelazi (iz zelene u tirkiznu, iz tirkizne u ljubičasto-plavu, te zlatna, smeđa i siva varijanta..) nego sve izgleda tako..jednolično.. :( 

Ipak, obzirom da sam bila zadovoljna kako je ispalo, odlučila sam ovaj look "zabilježiti" FaceOfTheDay postom! 

Kao i inače, kod ovakvih postova, slijedi milion slika, te popis korištenih proizvoda, so let's begin! 










Korišteni proizvodi :

Lice :

- Max Factor Whipped Creme puder u nijansi 45 Warm Almond,
- Catrice paleta korektora
- e.l.f. bronzer i rumenilo u kremi

Oči :

- matt bež nijansa iz Little Black Beauty Book, Warm edition od e.l.f.-a
- zelena, tirkizna i ljubičasto-plava nijansa iz Electric palete od Urban Decaya (nanešene kistom umočenim u e.l.f. Set and Mist sprej)
- pregib oka je kombinacija zlatne šljokičaste nijanse iz Little Black Beauty Book, Warm edition od e.l.f.-a, te nijansi Factory i Nooner iz Naked 3 palete od Urban Decaya
- crni kohl pencil od Max Factora
- L'Oreal gel liner
- maskara They're Real od Benefit Cosmeticsa

Obrve :

- ArtDeco olovka za obrve u nijansi br. 4

Usne :

- Essence ruž u nijansi 06 Barely There!


Kako vam se sviđa? :)

Do čitanja,
love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Nemoj se ljutiti, ali obrve su ti cudne, nekako su predebele, pokusaj ih fino oblikovati, jer imas fin oblik i guste obrve! Ne mislim da ih trebas totalno istanjiti i hodati kao prikaza, nego samo pocupati oko luka i krajni dio, pogledaj obrve kod AIDE DJAPO na FBu...steta da ostanes s takvim obrvama, ruzno ti lice uokviruju!
    Inace, sminka je solidna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da su Aidine obrve predivne i moje će definitivno proći proces preobrazbe, vrlo brzo, a ne ljutim se ni najmanje, već sam u ranijim postovima spominjala da još tražim svoj savršen oblik i da radim na tome! :) Hvala ti na konstruktivnoj kritici! :*

      Izbriši
  2. Obrve su ti savrsene na onoj slici sa zastavom i plavim make-upom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ih ništa prepravljala od tad. Razlika je možda u položaju glave ili šta već :) Stvarno se neočekivano puno priča o mojim obrvama, po komentarima :D

      Izbriši

Hvala na komentaru!