četvrtak, 31. srpnja 2014.

July Favorites!

Ne znam kako je vama, ali meni vrijeme naprosto leti! Dakle, juli je iza nas, pa je vrijeme da vam pokažem šta sam to voljela proteklog nam mjeseca! 
Ukoliko ste lajkale moju stranicu (ukoliko niste, možete to učiniti ako kliknete OVDJE) onda znate da radim #20daysofmakeup izazov (koji sam razvukla na više od 20 dana), tako da sam ukrala par slika sama od sebe, jer su to moji favoriti za prošli mjesec. Primjetit ćete da se neki ponavljaju iz PROŠLOG (klik) i  PRETPROŠLOG favorite posta, tako da se iz toga vidi moja ljubav prema istim proizvodima!

Dakle, da ne dužim, bacam se na dojmove!

1. Essence I <3 Stage je baza kojoj se uvijek vraćam. Iako mi se lice ljeti dosta više masti, samim tim i kapci, uz ovu bazu sjenila i liner mi puno duže traju!

2. bareMinerals primer za lice radi odličan posao! Lagan je i prozračan na licu, iako mu je miris maaalkice čudan. Uskoro ću ga detaljnije recenzirati, skupa sa puderom u prahu!

3.  Max Factorov Whipped Creme mi je spas skoro pa čitavo ljeto! Daje divnu, ujednačenu boju mom licu, a nije težak i ne izaziva mi nikakve iritacije na licu, te ne daje cakey osjećaj.

4. L'Oreal gel liner mi je .. pa valjda ok. Želim probati Maybellinov, jer ga svi hvale, ali ovaj radi svoj posao. Kroz neko vrijeme mi se počne mrljati na krajevima i to je ono što mi se ne sviđa, ali je fino pigmentiran i nije mi se skoro nikako osušio za 2-3 mjeseca koliko ga imam.

5. They're Real maskara je jedan od onih proizvoda koje želim sačuvati za zauvijek, a opet toliko sam ovisna o njoj da je svaki dan koristim! Oštra, gumena četkica divno razdvaja trepavice, ne trusi se i ne iritira oči, a formula trepavicama daje dosta dužine!

6. MAC Russian Red je moj all time favorit, jer je prelijepa, klasična, crvena boja, koja dodaje malo glamura svakom looku i nosim ga rado!


Nedavno sam vam u OVOM  new in postu rekla da sam kupila ovo rumenilo i dobila W'n'W bronzer.
 Od tad ih bukvalno izrabljujem!

7. Rumenilo je divno, nježno roze i licu daje svjež izgled.

8. Bronzer je dosta pigmentiran, pa ga nanosim bockalicom i oduševljena sam kako fino izgleda na licu!







9. Također u New In postu sam rekla da sam uzela Ziaja losion za tijelo s ekstraktom arganovog ulja i već mu je ušao u favorite! Divno miriše, brzo se upija i ne ostavlja masnoću na tijelu!

Evo još noviteta, koji su brzo našli svoje mjesto među favoritima!



10. Rexona dezodorans! Iskreno mogu reći da sam rijetko imala negativna iskustva s Rexoninim dezodoransima, tako da mi se i ovaj pokazao odličnim! Mislim da ću ostati pri njemu, sve dok se tijelo ne zasiti.

11. DM-ove babylove vlažne maramice uzimam maltene na sedmičnoj bazi, jer koštaju samo 1,40KM, a lagane su i fino, blago mirišu, pa ih nosam sa sobom kud god pođem.


Opet jedna challenge sličica!


12. Revlon Photoready puder u kamenu (koji sam spakovala u drugu ambalažu jer mi se razbio u transportu) je spas za ove sparne dane, jer pokupi masnoću s lica u trenu, a ne djeluje brašnasto na licu!

13. Garnier 5 Sec Blur primer koristim češće od onog bareMinerals iz jednostavnog razloga - mogu ga kupiti ovdje, pa ga ne moram štediti. Sasvim mi je ok, iako mi je za nijansu draži bareMinerals.

14. e.l.f. set and mist sprej obožavam! U posljednje vrijeme ga koristim kako bih izvukla što više pigmenta iz sjenila, tako što umočim kist prvo u sprej, pa onda u sjenilo!

16. Catrice set korektora mi je super. Nemam neke pretjerane potrebe za korektorom, tako da ovaj sasvim ok radi svoj posao!





17. Ne eksperimentišem previše s parfemima, jer kako ja volim ljude pamtiti po mirisu, tako volim da i mene pamte :) Tako da kako koristim Beauty od CK zimi, ljeti koristim Acqua di Gioia Armanijev parfem. Sad sam bacila oko na Moschinov Glamour, koji mi je isto divan!


19. Iii evo posljednjeg, ali ne najmanje bitnog julskog favorita! To je Afroditin roll on vosak, koji sam recenzirala OVDJE .. mada mi je bratova zaručnica rekla da u Frizerlandu mogu naći ovakve patrone za 2,5KM koje su također odlične. Planiram kupovinu i uređaja za zagrijavanje voska, pa ću vam već javiti dojmove!

To bi bilo to, kako vam se sviđaju moji favoriti? Ima li među njima vaših?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!