utorak, 7. listopada 2014.

Dodjoska presents : Bourjois Rouge Edition Velvet

Helou bjuti svijete! 



Danas vam donosim brzinsku recenziju jednog proizvoda koji me oduševio i koji planiram nabaviti u još nijansi. Kao što naslov kaže, riječ je o Bourjois ružu iz kolekcije Velvet Matte.

Riječ je o izuzetno pigmentovanom ružu, koji dolazi u pakovanju od tvrde plastike. Pakovanje mu nije klasično, u kojima inače dolaze ruževi, nego on zapravo ima  pakovanje u kome dolaze sjajevi.



Nijansa koju ja imam je 05 Ole flamingo! A kao što vidite na slici ispod, unutar ambalaže nalazi se 6,7ml proizvoda.



Aplikator je klasičan za sjajeve, spužvasti, te standardne veličine.



Tekstura mu je, kao što već rekoh, gusta, no, ne pregusta. Fino i jednomjerno se razmazuje i dovoljno je pigmentovan da se već prvim nanošenjem usne potpuno ispune bojom.

Nijansa 05 je divna, roze boja sa primjesom fuksije.


Ruž je vrlo, ali vrlo dugotrajan! Na mojim usnama ostane i do 10h, s jelom i pićem. Kad se ruž skine, ostaje lagani stain, odnosno trag ruža na usnama, ali brzo izblijedi. Ne uvlači se u pore okolo usana i nema mirisa. Kao što mu ime kaže, na usnama je baršunast i ne isušuje ih ni malo.

Za ovaj proizvod izdvojit ćete oko 20KM. Čini se puno, no kad uzmete u obzir pigmentaciju, trajnost i količinu potrebnog proizvoda za jedno nanošenje, svakako se isplati uložiti u njega.

Dolazi u još 6 nijansi, te sam sigurna da među njima postoji i neka za vas.

*slika preuzeta s interneta


Koristila sam ga u nedavnom LOTD, skupa sa novim puderom od Max Factora, o kome sam pisala OVDJE.



Ova fina, roze boja, napomenula me da vam spomenem da je oktobar mjesec borbe protiv raka dojke. Ne zaboravite izvršiti pregled, prvenstveno same, kod kuće, a i po mogućnosti se podvrgnuti pregledu kod ljekara!

Jeste li već probale neki od ovih ruževa? Kako vam se sviđaju?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

3 komentara:

  1. Lijepo ti stoji :) posjedujem od njih 07 Nudeist i jako sam zadovoljna teksturom i svime, a sad uskoro mi dolazi Lime Crime Velvetine pa me bas zanima usporedba :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super look, dopada mi se kako ti stoji ta ružičasta nijansa :). Do sada nisam probala ni jedan ruž iz le kolekcije, tj uopšte ni jedan tečni ruž :D. Više sa za sjajeve :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!