srijeda, 17. prosinca 2014.

Dodjoska presents : Lsc Orkide Flower Lipsticks!

Helou bjuti svijete! Evo prvih proizvoda od kozmetičke kuće Lsc Orkide, o kojoj sam vam pisala OVDJE.  Odlučila sam se da vam pokažem proizvode za usne, tj. olovke za usne i ruževe, u akciji.

Ruževi koje ću vam predstaviti su nijanse pod brojevima 21 i 45, a radi se o bordo i nude nijansi.


Ruževi dolaze zapakovani i kartonske kutijice, kao recimo Avonovi, s tim da kod ovih na dnu postoji rupica kroz koju se vidi broj ruža.



Na kutijici se također nalaze razni podaci : o sastojcima, gramaži, zemlji porijekla, datumu prizvodnje i td.







Sama ambalaža je plastična, siva i ne izgleda previše kvalitetno, iako proizvod ostaje čvrsto zatvoren unutar ambalaže. Dno im nije potpuno ravno pa su malo nestabilni, što mi se ne sviđa.



Lijeva nijansa je broj 45 i riječ je o lijepoj nude nijansi koja ima tek malo nježno roze u sebi. Uporedila bih je s nijansom broj 2 od Deborah.

Desno je broj 21 i kao što vidite, radi se o bordo nijansi. Nije pretamna, da vuče na ljubičastu ili crnu, a opet nije ni presvijetla da bi bila okarakterisana kao obični, crveni ruž.

Oba ruža su izuzetno pigmentovana i kremasta, a trajnost im je oko 5h.
 

Kao komplementarne olovke, odabrala sam one u nijansama 314 i 319.







Kao i ruževi, olovke su jako pigmentovane, no ova crvena mi vuče na smeđu, što mi se ne sviđa.

Na olovkama se nalaze informacije o porijeklu, sastojcima i td.


Update :

Swatchevi na direktnom Suncu i u hladu.




Ovako olovke i ruževi izgledaju na mojim usnama, skupa. 



Cijena ruževa je 5,90KM u trenutnom katalogu, a cijena olovaka je 3,90KM u trenutnom katalogu.

Kako vam se čine? Hoćete li ih isprobati?

Do čitanja,
love,
Dođoška!




Broj komentara: 8:

  1. Jooooj divni su, divniii :-) Pišem i ja post ubrzo čim bude sunca.. :-D p.s. Ne može niti jedan biti kao Deborah :-P :evil laugh:

    OdgovoriIzbriši
  2. a zaseban swatch ruzeva i olovki?? bas me zanima kako izgleda olovka onako na ruci bez ruza... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potkrala mi se greška! Updateovala sam post i evo sad ima swatch na direktnoj svjetlosti i u hladu! :)

      Izbriši
    2. hvala! : )
      sad se vec malo bolje vidi!

      Izbriši

Hvala na komentaru!