utorak, 23. prosinca 2014.

Novogodišnji look by Avon & Step-by-step tutorial!


Helou bjuti svijete!! Kao što svi znamo, bliži nam se Nova godina i ona jedna noć u kojoj sve želimo zablisati. Avon tim je došao na ideju da nama blogerkama da za zadatak da kreiramo jedan look koristeći njihove proizvode, pa sam se ja bacila na posao. Odlučila sam se za jednostavan look, jer ću taj dan raditi do 20h (muke po šminkerima, razumije me i Šljokica, čiji look možete vidjeti OVDJE), a za ovakav look mi ne treba više od 10-15 minuta.

Odlučila sam vam kroz step-by-step tutorial pokazati koliko je zapravo jednostavan, a može ga se dodatno začiniti umjetnim trepavicama, sa još šljokica i slično, mašti na volju, ovo vam može poslužiti kao nacrt onoga što vi zapravo želite.

Pa da krenem..

Na oči sam prvo nanijela bijeli dio Avonove dvostrane olovke, koju čuvam k'o oči u glavi već dugo, jer je jedan od onih kreona koji vas oduševe, ali više ni jedan nije takav, koliko god puta da ponovite kupovinu.



Dakle, čitav kapak, do pregiba sam „obojila“ u bijelo.




 Zatim sam u sam pregib oka nanijela malo nijanse br. 4 iz palete Barely There (True Colour kolekcija), blendajući je malo lijevo, malo desno, ali ne previše ka kutovima oka.





 Onda je na red došla nijansa br. 2 iz gore pomenute palete i s njom sam ublažila prelaze, a ispod obrve sam nanijela br. 1 iz istoimene palete.



 Na red je došla i šljokičava trio paletica iz kolekcie Eye Dimensions, u nijansi Neutral Haze, a najsvjetliju nijansu iz nje sam vlažnim kistom natipkala preko baznog, bijelog kreona, pa do malo ispod pregiba i onda čistim kistom izblendala sjenu iz pregiba s ovom bijelom, šljokičavom.





Zatim sam smeđom, šljokičavom sjenom, iz iste trio palete, povukla liniju uz trepavice, a onda od "krila" ponovo do polovice pregiba. Ovo je mom oku dalo malo više dubine. Sjenu sam nanijela i u unutarnji i vanjski dio oka, ostavljajući samu sredinu kapka praznom.



Iii maskarica!





 Eto, nije bilo teško, zar ne?



Na licu je puder Extra Lasting, u nijansi Shell, a obraze sam malkice konturisala sa sjenilom br 2 iz palete Mocha Latte (True Color kolekcija).

*slika preuzeta s neta, jer je puder propustio photoshooting, iz nepoznatog razloga





Što se ruža tiče, tu imam dva prijedloga. Prvi je sa nijansom Sparkling Mauve, koja je nježna, ali opet ima dovoljno i boje i šljokica, da bi prošla uz jedan ovakav look.  Druga je Bold Bordeaux, ukoliko želite nešto naglašenije usne.



Sparkling Mauve



Bold Bordeaux



 Evo i slika s čudnim facama :) p.s. Prvi put sam radila slike pod umjetnim svjetlom, tako da nemojte biti previše oštre  :)

Sa Sparkling Mauve na usnama :












Sa Bold Bordeaux




Kako vam se sviđa moj makeup prijedlog? Da li biste nešto ovako nosile? 


Do čitanja,
Love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Jako lijepoooo ^_^ Meni je bolje sa Sparkling Mauve :-D Mislim da ga je lakše ''održavati'' za novogodišnju noć :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Glasam za bold bordeaux jer vise volim tamnije, a probala sam sparkling nauve kod teky i nije me nesto odusevio :) look mi se svidja samo bih izbacila taj dio sa v shape tamno smedjom :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se look, planiram nešto slično da napravim za nogu godinu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo je,malu prednost dajem svetlijem ružu :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!