petak, 27. ožujka 2015.

Dodjoska presents NYX Xtreme Lip Cream - 3 nijanse!


Helou bjuti svijete!


Evo mene sa recenzijom 3 NYX sjaja za usne. Zapravo, ja bih radije rekla da je ovo tečni ruž, obzirom na pigmentaciju, ali eto, ko sam ja da im mijenjam kategoriju, kad ljudi koji su ih napravili kažu da su sjajevi. Da sijaju - sijaju! :)

Što se ambalaže tiče, dolaze u bočicama od tvrde plastike i čep se zavrće, tako da to koliko su čvrsto zatvoreni - odlučujete vi.

U ponudi Alexandar Cosmeticsa, postoji 11 nijansi, među kojima ćete, sigurna sam, naći neku za sebe, ukoliko volite ovakve proizvode. Ponudu možete pogledati tu, a Alexandar Cosmetics dostavlja na kućnu adresu! :)

Kao što, sigurna sam, znate, za internet kupovinu, može vam također poslužiti i Makeup Arena, ako kliknete tu.

Sve nijanse su izuzetno pigmentovane, ravnomjerno se razmazuju i malo su ljepljive, ali ne previše. Imaju nekakav cvijetni miris. (Ne volim cvijetni miris). Dobra stvar je što se ne osjeti, kada se proizvod nanese na usne.


Što se aplikatora tiče, on je klasični, spužvasti, s tim da je poprilično pljosnat, što pomaže kod rukovanja.. Zahvati optimalnu količinu proizvoda i ne pravi nered.



Ovako sjajevi izgledaju na mojoj koži, na prirodnoj svjetlosti, u jednom sloju.



Za 7ml ovog proizvoda, morat ćete izdvojiti 14KM, a evo i nijansi pojedinačno, na mojim usnama.


A sada da vam kažem nešto više o nijansama koje ja imam.

Prva među njima je Candy Land!

*slika preuzeta s neta


Candy Land je nježna, nude, roza nijansa, koja će fino ići i uz blaži, ali i uz jači makeup. Hladnog je podtona i nekako, fino, zaokruži usne. Ovu nijansu, ukoliko vam se sviđa, možete nabaviti klikom tu!



Ovako Candy Land izgleda na mojim usnama. Zar nije pravi slatkiš? :)

Oprostite ostatku mog lica, na kome nemam šminke, odmaram ga! :)



Druga je Bonfire!

*slika preuzeta s neta




Bonfire je boja između crvene i roze i.. ne znam ni ja. Nedefinisana je i najmanje mi se sviđa. Ne fali njoj ništa, nemojte me pogrešno razumiti, nego ja se u ovakvim nijansama ne snalazim najbolje. Možda joj trebam dati još jednu šansu. Jednostavno, kada je nanesem i pogledam se, imam osjećaj da bi trebala biti ili malo jača ili malo bljeđa :D Ukoliko vi nemate ovakvih problema, možete do nje ako kliknete tu!



Divno se slika, to moram priznati! :) Oprostit ćete mojoj suhoj koži, oko usana. :)



Posljednja, ali ne i najmanje bitna je Spicy!

*slika preuzeta s neta


Spicy je vatrena, klasična, crvena. Jako mi se sviđa i osjećam se odlično kad je imam na usnama. Zavodljiva, flertujem sama sa sobom kad je imam, haha! :) Ukoliko i vama fali malo začina u životu, evo je tu!



Need I say more? I don't think so!


Dakle, kao što se vidi iz priloženog, riječ je o jako, JAKO, pigmentovanim sjajnim ruževima, kremaste teksture. Ne isušuju usne, trajnost im je oko 5h (uz piće) i izbor nijansi je prilično širok. NYX je i ovaj put pogodio, što se mene tiče!

Ocjena 5/5!

Kako vam se sviđaju ove nijanse? Jeste li već imale priliku probati ova sjajila?

Do čitanja,
love,
Dođoška!


2 komentara:

  1. Kada bih mogla birati oblik usana, tvoj bih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo pa hvala jaro moj, mada ko god je birao tvoj - izabrao je prelijep! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!