ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Blogermania report!

Helou bjuti svijete! Vjerujem da ste sve vi koje pratite blogosferu, uočile da se 7.4. održala, prva po redu, Blogermania, a grad domaćin bio je Mostar!

Ovaj post bit će pravi, mali, putopis, pa kome se ne da čitati, vi samo gledajte slike! :)

Na ovo putovanje zaputila sam se sa Jasminom sa bloga Makeup Arena. Sam početak puta, bio je bajkovit! To jest, ako volite one bajke u kojima ljudi bivaju zarobljeni u snijegu, satima, i ne stignu tamo kuda su se uputili. :) Dakle, početak puta bio je sve, samo ne bajka. Snijeg nas je spriječio u naumu da do Mostara stignemo autom, pa smo se vratile (hvala Jasmininom suprugu koji je obavljao ulogu vozača) s pola puta, uhvatile bus iii 8h vožnje je bilo pred nama.

Na sam event smo zakasnile nekih pola sata, a kada smo konačno stigle, ostala sam zapanjena prvenstveno brojem posjetilaca, a i samom postavom bine na kojoj su radili šminkeri iz tima Bourjois i momci iz frizerskog Red Carpet.





Zamišljeno je tako da 4 blogerice drže kratke prezentacije prisutnima, na temu njege kože, grešaka u šminkanju i crvenog ruža, a Jasmina i Nikolina su se izjasnile da bi one radije opušteno čavrljale sa prisutnim curama, nakon prezentacija. Također Bourjois je obezbijedio besplatno šminkanje za sve prisutne, a frizeri iz tima Red Carpet su radili frizure. Dakle, mi smo stigle negdje pred kraj prve prezentacije koju su vodile naša domaćica Marija i njena pomoćnica Monika.






Nakon što smo saslušale šta to one imaju za reći, uspjele smo doći na svoja mjesta.



Dženana sa bloga Šljokica je preuzela mikrofon i u narednih 20-ak minuta, napravila takav show, da smo i mi, a i komplet publika, popadali od smijeha.



Dženana je slikovito i kako to samo ona zna, govorila o najčešćim greškama u šminkanju, koristeći se primjerima poput "ovako ćete izgledati kad se najedete janjetine u Jablanici, pa se umijete onim u čemu se janjetina pekla". Pričala nam je i o svakodnevnim susretima sa djevojkama koje griješe u šminkanju i njenoj muci da se suzdrži, a da ne izvadi vlažne maramice i obriše im svu šminku! Šta da vam kažem, I felt her pain!

Nakon Dženane, mikrofon sam preuzela ja, pa prvo rekla publici da neću biti duhovita kao ona, jer sam jedva stigla do Mostara, ali da se nadam da će im prezentacija biti zanimljiva i korisna!



Govorila sam malo o povijesti crvenog ruža, kao i o tome kako izabrati pravu nijansu, šta kome pristaje, podijelila sa prisutnima par trikova i spomenula najnovije trendove. Mojoj formalnosti i ozbiljnosti dodatno su pomogli povišena temperatura koju sam imala, začepljen nos i kašalj. Ouch. Sve u svemu, preživjela sam! :)

Obzirom da sam govorila o crvenom ružu, za njega sam se odlučila i kada je u pitanju moj look, a i odjeća! :)



Frizuru mi je, što bi Šljokica rekla, "udesio" momak iz frizerskog dua Red Carpet!



A New Yorker me udesio s haljinicom :)



Poslije prezentacija, slijedilo je druženje s prisutnim curama i dosta fotografisanja!







Sve slike sa eventa možete pogledati klikom ovdje

Nakon toga, Mepas Mall nas je još jednom oduševio i to večerom u prelijepom restoranu Prestige!





Jap, vrijedilo je putovati 8h! :)


Nakon ića i pića, zaputile smo se kod Marije, koja je ugostila Jasminu i mene, a sljedeći dan smo provele u obilasku Mostara.

Prije nego što vas pustim da uživate u slikama prelijepog Mostara, imam reći još samo da se nadam da je ovo tek prvi u nizu ovakvih događaja, koji okupljaju mlade ljude, blogerke, s ciljem da prikažu čime se to oni bave. Kapa dolje i Mepas Mallu i svima koji su vrijedno radili na ovom projektu, sa kojeg sam ponijela prelijepe uspomene!

 Sa slikama ovog divnog grada završavam ovaj post.





"..ja ću biti sijed, ja ću biti star, al' bit će vječno mlad, moj Mostar.." :)


Do čitanja,
love,
Dođoška!

Broj komentara: 6:

  1. Iz snijega u suncani Mostar, jos ti udesise frizuru da valja... ma sva ko med! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lepe slike, crveno ti stoji preslatko <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivnooo! :) Sve, druženje, Mostar, cure, ti! :) I da, crveno ti stoji - WOW! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako čitam ove vaše postove već me nostalgija hvata! :D Jedva čekam sljedeće druženje...i mislim da nisam rekla uživo ali make-up ti je bio super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije su odlicne, divno izgledas. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!