srijeda, 24. lipnja 2015.

Purple LOTD!

Ne znam za vas, ali mene ovo tmurno vrijeme ubija u pojam. Danas mu, ipak, nisam dala da mi pokvari raspoloženje pa sam ga radije iskoristila kao inspiraciju za sljedeći look :) 

Ne nosim često ljubičaste nijanse na očima, ali ova kombinacija mi se za divno čudo, jako dopada, a nadam se da će i vama! Evo fotografija looka i popisa korištenih proizvoda.



Lice :

  • Maybelline NY Fit Me puder u nijansi 110 (od kojeg sam izgledala k'o duh, pa sam ga morala potamniti)
  • L'Oreal Magic Nude puder u nijansi 312 Classic Ivory 
  • Too Faced Chocolate Soleil Bronzer u nijansi Medium/Deep
  • Catrice (limitirana kolekcija Rock-O-Co) rumenilo u nijansi Madame De Pinkadour
  • Benefit Watt's Up! hihglighter 





Oči :

  • Essence I <3 Stage baza u pregibu i do obrva
  • Kao baza na kapku korišten Maybelline NY Color Tattoo sjenilo u nijansi 20 Painted Purple
  • Moda sjena u nijansi 325 preko Color Tattoo sjenila
  • Golden Rose sjenilo za obrve u nijansi 106 kao transition shade 
  • Blendano sa nijansama Limit i Nooner iz UD Naked 3 palete
  • Vanjski kut oka i rub uz donje trepavice iz palete NYX Purple Smokey Look Kit (uskoro recenzija)
  • Golden Rose tuš br. 14
  • NYX Milk olovka u unutarnjem dijelu oka
  • Aura umjetne trepavice br. 8 



Usne :

  • Flormar Waterproof olovke za usne u nijansi 230 i 215
  • NYX Xtreme Shune Lip Cream u nijansi 02 Candy Land
  • Too Faced ruž u nijansi Naked Dolly 






Kako vam se dopada ovaj look?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

Broj komentara: 5:

  1. diiiiivno :D jako jako jako mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Na predzadnjoj fotki izgledaš super, kao porculanska lutka hehe. Što mi se sviđa Benefitov hajlajter, baš lijepo izgleda na licu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasnoca :) ne bi bilo tako da ti nisi tako dollfaced ^-^

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!