nedjelja, 22. studenoga 2015.

Dodjoska presents : Farmasi Elegant 01 & 07!

Helou bjuti svijete! Nadam se da vi svoju nedelju provodite produktivnije od mene, ja se uglavnom prevrćem po krevetu sa strane A na stranu B. Ni jedna mi nije pretjerano udobna, nažalost. Zima nije moje godišnje doba. Odnosno, jeste, ako ne moram nikud iz tople sobe i mogu satima gledati kako snijeg pada, ali kad ujutro ustanem u 5:30, prvo sjednem pa se isplačem, pa onda krenem oblačiti sloj po sloj odjeće. Anyways, da ne propadne baš cijeli dan, odlučih pripremiti par postova za naredni period, a i usput da izbjegnem činjenicu da trebam učiti za ispite.

Večeras vam donosim recenziju dvije nijanse Farmasijevih Elegant ruževa.



Dolaze u plastičnoj, mat ambalaži. Ne sviđa mi se što su ovako zakrivljeni i debeljuškasti, jer mi ne mogu stati u držač za ruževe, ali to je ujedno i jedina mana koju sam im našla, da vam odmah kažem.


Broj nijanse se nalazi sa donje strane, u vidu naljepnice.


Nijansa 01 je klasična, bogata, crvena, sa hladnim, plavičastim podtonom. Od ovakvih nijansi zubi izgledaju bjelji.


Nijansa 07 je jedna od unikatnijih u mojoj kolekciji. Zagasita crvena sa nekom mauve primjesom i usudila bih se nositi je i uz naglašenije oči, jer ona sama ne dominira licem.


Ovako, na prvu, ne čine se pretjerano različiti, no na usnama se razlika itekako primjeti, vidjet ćete u nastavku.


Kao što je to inače karakteristično za Farmasi, na ovim ruževima utisnut je prepoznatljivi Farmasi logo, koji nestaje sa prvi kontaktom ruža i usana.


Tekstura im je puterasta, maziva, mekana - savršena. Prosto klize po usnama i nigdje ne zatežu ni najmanje. Miris im je ugodan i blag, a znate da sam ja osjetljiva na mirise, tako da, good job Farmasi! :D




Obzirom da sam ja jako svijetle puti, mislim da mi ovakve nijanse fino stoje, a i rado ih nosim.

Na slikama ispod, vidite u akciji ruž 07 i nadam se da sad shvatate o čemu sam pričala i šta sam pokušavala dočarati.




Trajnost im je 4-5h, a za sobom ne ostavljaju trag ni fleke po usnama.

Swatchevi na ruci su nešto nerealniji, obzirom da su slikani pod umjetnim svjetlom (LED sijalica) jer je prirodno svjetlo k'o.. da se ne izražavam.



Nakon par prelaza vlažnom maramicom preko swatcheva.



Za 4g ovog proizvoda, u trenutnom katalogu, izdvojit ćete 6,90KM, a pored ove dvije koje sam ja predstavila, postoji još 8 nijansi.

Definitivno želim probati još nijansi iz ove linije i obzirom na cijenu, teksturu i trajnost imaju 5/5 od mene! Ambalažu namjerno zanemarujem, jer navijam za inovativnost kako u formulama, tako i u izgledu ruževa, a to što neće u držač nije kraj svijeta! :)

Da li ste već probale ove ruževe? Kakvo je vaše iskustvo s njima?

Do čitanja,
Love,
Dođoška! 

Broj komentara: 5:

  1. Meni je 07 ljepša od 01, valjda zato što ne znam baš iznijeti te svijetlo crvene nijanse. Nisam probala Farmasi ruževe ali sam čitala sve najbolje o njima :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se 07 više sviđa,valjda se zasitila više ovih klasičnih crvenih nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep karmin i prelijepu teksturu im imaju svi karmini...tebi svaki odlicno stoji, jer stvarno imas savrseno oblikovane usne i prelijep osmijeh, lucky you!

    Jedna mala digresija, savjet, konstruktivna kritika, shvati kako zelis, ali nemam zle namjere- puno ti je ljepse stajala smedja kosa i kosa bez ekstenzija...mama mi j frizerka i ekstenzije stoje iskljucivo djevojkama sa jakom, gustom kosom, da dodatne naglase duzinu ili kovrce naprimjer...puno su ti bolji izbor ekstenzije sa cesljicima, ovako samo djelujes zacupano, sa nekoliko dlaka na glavi...nije nimalo uredno ni lijepo...a da stavis vise ekstenzija imat ces opet problem petljanja kose...

    Pusti svoju kosu neka raste, nisi ti kriva sto je rijetka- imam isti problem, osisaj svoju prirodnu kosu na duboki paz, time ces zakamuflirati nedostatak iste, ofarbaj se u prirodnu boju- smedju, peri kosu Farmasi samponom od luka, a prije svakog pranja pola sata ili vise-. ako imas vremena, kosu namazi ricinusovim uljem ili JOS BOLJE iscijedi crveni luk ili njime istrljaj kosu, meni je cudo napravilo, samo sto stvarno smrdi neko vrijeme...sretno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti prvenstveno na komplimentima, a zatim i savjetima, no moram ti reci da ne nosim nikakve ekstenzije, ovo je moja kosa i duzina, a kosa mi je rijetka iz medicinskih razloga i o tome sam vec pisala na blogu, a i jos uvijek lijecim tjeme. Dalje, cupava sam jer mi se kosa kovrdza, a ja je cesljam, pa se napuse :) u smedju boju ne vjerujem da cu se skoro vracati jer to je ipak stvar ukusa, a meni se ovako vise dopada :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!