petak, 1. travnja 2016.

Dodjoska presents : Farmasi Foundation Sticks & Illuminators

Helou bjuti svijete!

Kako je poznato svima vama koji me pratite na društvenim mrežama, prije nešto manje od dvije sedmice, do mene je stigao još jedan Farmasi paketić.

U njemu su se našli noviteti iz kataloga, koji izlazi danas, pa sam odlučila da bi bilo idealno, da vam odmah danas napišem svoje utiske o dva proizvoda, za kojima vlada najveća pomutnja.

Sam naslov kaže, radi se o stikovima za konturisanje i highlighterima.

Da ne dužim puno, krenut ću odmah sa tehničkim detaljima.

Oba proizvoda su namijenjena isključivo našem tržištu, odnosno Farmasi Adriatic podružnici.

Highlighteri pod nazivom "Illuminati ON" dolaze u vidu kremastog proizvoda, a ponuđene su nam dvije nijanse - Gold i Silver.

Pakovanje je tuba od meke plastike, jednostavno i lako za rukovanje.

Na pakovanju se također nalaze podaci o sastojcima, kao i gramaži, tako da će vas 25ml ovog proizvoda koštati 5,95KM u trenutnom katalogu  - redovna cijena je 11,95KM.




Kod Farmasija mi se generalno sviđa pakovanje proizvoda i sama činjenica da vam se ništa neće otvoriti, izliti i slično, dok proizvod ne dođe do vas.

Isti slučaj je i sa ovim iluminatorima, otvor je zaštićen folijom.


Folija skriva uski otvor, kroz koji se dozira proizvod i po meni je i ovaj dio odlično odrađen, jer tačno možete kontrolisati koliko proizvoda želite "istisnuti".



Kao što rekoh na početku, u ponudi su dvije nijanse, a na slici ispod mislim da nije teško razaznati koja je koja. :)



Tekstura im je voskasta, ljepljiva i najbolje se blendaju prstima.



Oba imaju biserni odsjaj i vrlo sitno mljevene šljokice, koje su vidljive samo na direktnom suncu.



Eh, sad dolazi problemito. Na ljudima izrazito svijetle puti, poput mene, oni se, jednostavno - ne vide. Isprva sam mislila da će ovaj zlatni biti i pretaman i da će jako odskakati od moje kože, međutim, kao što vidite na slici ispod, ni jedan ni drugi se na mojoj koži ne primjete - odnosno, morate se baš, baš, baš zagledati.

Probala sam ih u raznim varijacijama, ispod pudera, preko pudera, sa puderom. Posljednja je definitivno najbolja varijanta. Dakle umiješati malo highlightera sa puderom i nanijeti na željena područja. Kada sam ga probala nanijeti ispod, nije se vidio, a preko se nije dao fino izblendati, nego bi "vukao" puder sa sobom i ostavljao fleke, odnosno na pojedinim dijelovima lica bi se puder skinuo.



Na kraju posta vas čeka demo stikova + iluminatora na licu, pa možete odmah potražiti sliku ili nastavite čitati, ako vas zanimaju moji utisci o stikovima za konturisanje. :)


Prvo što sam pomislila, kada sam ugledala ove stikove, bilo je "o, mat ruževi",  jer im je pakovanje identično. No, kada sam otvorila ambalažu, shvatila sam da se radi o nečemu sasvim drugačijem.



Stikovi za konturisanje, u posljednje vrijeme su veliki hit. Konturisanje kao tehnika, već neko vrijeme trese bjuti svijet i mnogi brendovi se trude da ponude svojim kupcima pravi proizvod,

Farmasi je prije ovih stikova, "izbacio" nešto deblju verziju, no, kako ih nisam probala, tako ih ne mogu porediti sa ovima.

Ovi dolaze u dvije nijanse, 05 i 16 i za 4g ćete izdvojiti 9,90KM - redovna cijena je 19,80KM.



Na vrhu je prepoznatljivi Farmasijev žig, a sami stikovi imaju nešto jači miris (za moj ukus), no, on na licu brzo isparava.


Na prvu sam se uplašila da će  mi lijevi biti presvijetal, a desni pretaman, no, prevarila sam se. :)


Izuzetno su kremasti i vrlo pigmentovani i sa ovakvim proizvodima, uvijek se držim pravila "manje je više", odnosno uvijek mi je draže nanijeti malo, pa nadograđivati, nego nanijeti previše, pa hodati flekava.


Moram vam odati malu tajnu - ja se nikada ne konturišem ovako. Mislim, ovo full deal, svuda po licu, čelo nos, brada.. Da se razumijemo, ne vidim ništa loše u tome, naročito kada neko zna šta radi, ali eto, ja to ne radim. Ipak, za potrebe ovog posta, probala sam stikove na svim standardnim mjestima.

Kao podlogu sam koristila Farmasi Hydravite puder  u nijansi 22 i osim njega, nemam nikakvih drugih proizvoda, ispod stikova.


Dakle, pravilnim konturisanjem, što uključuje blendanje dok ne prokrvarite, kistom pogodnim za ovakvu teksturu i proizvod, možete dodati svome licu nove dimenzije.

Imate "duplu bradu" - konturišite.
Imate devijaciju na nosu - konturišite.
Imate visoko čelo - konturišite.

You get the deal.

Ove stikove ne bih preporučila na području podočnjaka, jer im je tekstura nešto gušća i time rizikujete da se uvuku u borice i učine vas 10 godina starijim.


Probala sam ih blendati sa dva kista, jedan je bockalica, a drugi mali, zaobljeni kist, sintetičkih vlakana.

Bockalica je definitivni pobjednik, jer zahvata manje proizvoda, lakše blenda i općenito ide brže. Dakle, laganim, bockajućim i kružnim pokretima sam sjedinjavala svjetliji i tamniji proizvod, a na području nosa sam se poslužila i prstima.


Kao konačni rezultat, ostavljam vam sliku svog lica, na kojem su izblendani stikovi, kao i nanešeni Silver i Gold iluminatori.

Iluminatori su na mojoj koži suptilni, dnevni sjaj, a stikovi joj daju nešto definicije, bez ružnih fleka i očitih smeđih i bijelih linija.


Konačni utisci :

Voljela bih da su iluminatori nešto vidljiviji na mojoj puti, no, to je općeniti problem nas smrtolikih, tako da to ne nalazim kao zamjerku.

Također bih voljela da stikovi imaju manje izražen miris, no, to je opet problem nas kojima sve živo smeta. :)

Dakle, sve u svemu, zadovoljna sam ovim proizvodima i ako ste u potrazi za suptilnim, dnevnim iluminatorom, kao i proizvodima za brzinsko konturisanje - ovi proizvodi imaju moju preporuku.

Da li ste ljubitelj ovakvih proizvoda i hoćete li ovima dati šansu?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!


4 komentara:

  1. Narucujem iluminatore...ili bar jedan :D mislim silver...valjda ce se na meni vidjeti jer i ja svijetlim u mraku :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Narucila sam silver highlighter i jedva cekam da stigne! Iskreno, bila sam nesto skepticna oko njih jer do sada nisam probala nijedne ovako u tubi, kremaste :) drago mi je sto si pisala o njima

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!