petak, 13. svibnja 2016.

Green LOTD!


Helou bjuti svijete! 
Jeste, da, moguće je, objavljujem look. :)

Znam da je prošlo stoljeće od posljednjeg, ali eto, Merkur mi je bio u Veneri ili šta već...tako da ne samo da sam se šminkala, nego sam se i slikala, a večeras slike, kao i popust proizvoda dijelim s vama, dragi čitatelji.

Šta da vam kažem, očekujte puno slika :) Boljeg i lošijeg kvaliteta, u zavisnosti od kamere kojom sam slikala, ali i svjetlosti, koja mi izvlači živac po živac.



Na licu sam koristila :

  • Max Factor FaceFinity u nijansi 55 Beige 
    Catrice Liquid kamuflažu u nijansi 010 Porcellain
  • Sve je setovano BareMinerals puderom u prahu u nijansi Natural Veil
  • Konturisala sam se sa Flormar bronzerom u nijansi 05
  • Za highlight sam koristila theBalm Mary-Lou Manizer







Na gornjem kapku sam koristila :

  • Too Faced Eyeshadow Insurance bazu za sjenilo
  • Stila In the Light paletu - nijansu Bare preko cijelog kapka, Bliss kao prelaznu nijansu iznad pregiba, Sandstone u vanjskom i unutrašnjem dijelu oka, Ebony u vanjskom uglu
  • Moda sjenilo u nijansi 313 na sredini kapka 
  • NYC tečni tuš
  • Maybelline Push Up drama maskaru
  • Ebay trepavice

Na donjem kapku :

  • Avon Color Trend gel liner u olovci, nijansa Bikini Black
  • Stila In the Light paletu - nijanse Ebony i Sandstone uz donju liniju trepavica

Na obrvama sam koristila :

  • ColourPop gel za obrve, u nijansi DopeTaupe




Na usnama sam koristila :

  • Labello Lip Butter (okus vanilija i badem)
  • Imagic olovku za usne, u nijansi Teddy




Kako vam se sviđa? :)

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Usne mi se mnoogo dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aj bas lijepa zelena sjenka, mene interesuje koje su ovo ebay trepavice, bas su dobre i ne izgledaju prefake :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ćao lijepa iščijih si kuča? :* ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!