subota, 5. studenoga 2016.

Dodjoska presents : Golden Rose Terracotta Blush-On!

Helou bjuti svijete!

Vraćam se među žive sa jednom pravom poslasticom, a naslov vam je dao naslutiti o čemu se radi!

Nije novitet na tržištu, ali jeste u mojoj kolekciji i činjenica da ga koristim u 80% lookova, otkako sam ga dobila, govori odmah zašto se našao u mom večerašnjem postu.

Golden Rose Terracotta rumenilo, dolazi u prepoznatljivoj, crnoj, kartonskoj ambalaži, na kojoj je otisnut logo brenda, a na pozadini se nalaze podaci o sastavu, porijeklu, gramaži i slično.




Ambalaža je urađena od tvrde plastike, čije je ležište crno, a poklopac providan, tako da je lako razaznati nijanse, ukoliko ih imate više. Pri zatvaranju se čuje "klik" i bez brige ste! Moja je 02 i odabrala sam je baš iz razloga što ima mješavinu boja koje inače nosim.



U pitanju je, dakle rumenilo baršunaste teksture, a nijanse se prelivaju jedna u drugu. Moguće ih je nositi svaku zasebno, ali i kao unikatnu mješavinu, koju same stvarate.




Na narednim slikama sam pokušala prikazati više kombinacija boja, koje inače "pravim", tako da u ovom rumenilu, zapravo imam izbor od minimalno četiri nijanse, koje idu od svijetlih ka tamnim.




Rumenilo je baršunasto na dodir i izuzetno pigmentovano, pa svakako preporučujem da krenete sa laganim pokretima i onda gradite jačinu boje na licu. Obzirom na reflektujuće čestice, licu daje onaj "zdravi sjaj" i ovu najsvjetliju nijansu često nosim preko drugih rumenila, kao highlight.

Nažalost, lice mi je trenutno u užasnom stanju i nisam bila u mogućnosti da slikam rumenilo na licu, no, kada se stanje popravi, naknadno ću ubaciti i te slike, do tad mi vjerujte na riječ da izgleda divno! :)

Raspon nijansi kreće od broja 02, a osim ove nijanse, postoji ih još 8. Za 4g ovog proizvoda izdvojit ćete oko 12KM, u zavisnosti od prodajnog mjesta.

Ukoliko ga nema u vašem gradu, postoji opcija naručivanja sa web shopa, koji se nalazi TU! (Ptičica mi je šapnula da Unlimited Beauty, Mella e Canella i ZipaThis blogovi imaju 10% popusta na online shopping, te da se na Golden Rose blogu možete igrati i osvojiti i ovo rumenilo, ako želite.)

Jeste li već probale ova rumenila i kakvi su vaši dojmovi o njima?

Do čitanja, 
Love,
Dođoška!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!