četvrtak, 5. siječnja 2017.

Chitchat #10

Dok sam išla u srednju školu, pričala sam ljudima kako ću lutati po New Yorku i da je Lukavac, u kome sam živjela, još kratko moje mjesto prebivanja.

Drugarica iz razreda mi je jednom prekinula monolog i rekla "Nemoj, bona, pred ljudima tako govoriti, reći će da si luda. Zadovolji se realnim stvarima, fakultetom, udajom, od tih snova ćeš ostati samo razočarana.". Kada sam kroz malo jače od godinu pakovala posljednje stvari u kofer, došla je da se pozdravimo. Rekla je "ja sam bila prva koja ti nije vjerovala, a došla sam da te zagrlim i da ti kažem da ti skidam kapu.".

Ni tada nisam smatrala da sam se nekome nešto dokazala. Zapravo, da budem iskrena, ja sam jedan užasan intalija, tj. nikada me nećete vidjeti da iz inata nešto postignem. Ja sam samo vjerovala u svoje snove i radila na njima.




Ne vjerujem u Novogodišnje odluke, ali moram priznati da se u meni nešto prelomilo baš ove godine i to u pozitivnom smislu. Nedavno sam pregledala svoje stare wishliste i shvatila sam da mi se 80% želja ostvarilo, što duhovnih, što materijalnih. Sretna sam što se ponovo vraćam sebi, što vjerujem  u dobro, činim dobro i što mi se isto vraća. Za 2017. itekako imam želja, neke su općenite i nedefinisane, a neke ne zavise isključivo od mene. Ipak, dijelim ih s vama, čisto da se sljedeće godine vratim na njih i vidim koliko sam ih ostvarila.



Želim dati uslov za 4. godinu, iako motivacije nemam uopće. Pokušala sam samoj sebi predočiti šta malo više zalaganja donosi, koje su pozitivne, a koje negativne strane jednog i drugog ishoda iii ništa. Ipak, još imam šansu!

Želim se ponovo aktivno baviti sportom. Veliki dio života sam bila aktivan sportista, a u posljednje dvije godine sam postala couch potato. Osjećam se loše i psihički i fizički i dosta mi je.

Želim raditi više. Ovo može zvučati čudno, kada dolazi od osobe koja već radi četiri posla, ali iskreno moram reći da mogu dati još puno sebe i imati još bolje rezultate.

Želim naučiti raspolagati novcem. Radim i zarađujem dosta, a vazda sam u škripcu s novcem i to iz prostog razloga što trošim unaprijed. Sada kada živim sama, ovo nije prihvatljiva opcija.

Želim pročitati knjige koje sam započela i dopuniti srce i policu sa još naslova. Knjige me ispunjavaju, a u protekloj godini sam pročitala tek par.

Želim se manje nervirati. Ovo je ujedno najteže za ispuniti, ali zaista sam spremna raditi na tome. Prihvatanjem, meditacijom, napuštanjem stvari koje me tište.

Od materijalnih stvari želim uložiti novac u dobru preparativnu njegu. Okrećem se prirodi, pa sam odlučila probati proizvode Aide Karamović. Također želim sebi kupiti novi mobitel i auto.

Posljednje, ali ne i najmanje bitno, želim posjetiti Beč, vodopad Kravice, ponovo Mostar u proljeće i neku pravu tropsku, ljetnu destinaciju.


I u ovoj godini ću okolo hodati raščupana, sa podočnjacima, mrljama od swatcheva po rukama i bit ću OK s tim što nemam savršenu kožu, gustu kosu, vitke noge i ravne zube.


Bit ću sasvim sretna i ispunjena dok god je u meni ljubavi, prema sebi i prema svijetu.


Hvala vam što ste tu, skupa sa mnom spremni za još jednu godinu avantura!

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

Broj komentara: 8:

  1. Uslov za cetvrtu godinu...Rijesi se i toga, jer ces onda imati malo javi motiv da diplomiras...i mozda ti diploma nece donijeti posao, ali ces znati da nisi protratila godine studirajuci a da nisi zavrsila fakultet.. Dakle, zagrij stolicu! I sretno!
    A od srca ti zelim i ispunjenje ostalih zelja... Mozes to i znas da mozes :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Majda, zaista bih to voljela riješiti više od svega jer mi "visi za vratom"! :)

      Izbriši
  2. "Želim naučiti raspolagati novcem. Radim i zarađujem dosta, a vazda sam u škripcu s novcem i to iz prostog razloga što trošim unaprijed. Sada kada živim sama, ovo nije prihvatljiva opcija." što ovo meni zvuči poznato. Ista sam. Bravo za post i zaista si sve jako lijepo rekla. Puno sreće u svemu što si zacrtala u 2017. godini. :*

    PS: OVAJ NOTES JE SAN SNOVA :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Šejlaaa, nadam se da ćemo u ovoj godini ukomponovati puno druženja, također! Ženski Rokovnik mi je postao obavezan saputnik u protekle 3 godine, svuda ide sa mnom! :)

      Izbriši
  3. Volim tvoje chitchat postove,zaista mnogo lijepog ti tu staviš.Želim ti mnogo sreće u ostvarenju postavljenih ciljeva,ali kroz postove koliko te znam vjerujem da ćeš svaki od ovih ciljeva ispuniti.Ti si dokaz da se sve može uz volju i trud.Samo naprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala brete moj, uzvraćam lijepe želje i stvarno se nadam da ćemo već jednom uganjati kakvu kafu, sramota je da živimo tako blizu, a da se ne viđamo! :D <3

      Izbriši
  4. A koja to 4 posla radis, ako nije tajna? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da nije! :) Predajem engleski jezik u jednoj online školi, radim kao PR manager za Golden Rose BiH i Golden Rose Hrvatska, držim privatne časove engleskog i šminkam.

      Izbriši

Hvala na komentaru!