petak, 27. siječnja 2017.

Dodjoska presents : NYX Lingerie Embellishment!

Helou bjuti svijete! Još jedan post u ispitnom roku koji znači da ne učim. Šta da vam kažem, barem sam iskrena.

Kao što naslov kaže, večeras vam pišem o tečnom ružu od brenda NYX, a iz kolekcije Lingerie.

Ovi ruževi su izašli čini mi se prošle godine u januaru i prvenstveno je izašlo dvanaest nijansi, a u toku godine su dodali još dvanaest u ponudu. Kada su izašli svijet je poludio za njima, a nama su naravno bili nedostupni. Ja sam uspjela ugrabiti jedan iz Amerike, međutim nijansa mi se uopće nije dopala pa sam je poklonila kolegi i prijatelju vizažisti. Osim te nijanse koju sam tad kupila (radilo se o Beautymark) svidjela mi se i nijansa o kojoj vam večeras pišem, a njeno ime je Embellishment.

U cijeloj liniji preovladavaju nude nijanse različitih podtonova, od baby pink do smeđe.

Ruževi dolaze zapakovani u celofan, što je uvijek pohvalno, jer ste sigurne da ga niko prije vas nije otvarao.



Na čepu se nalazi oznaka "Lipli 02" što je mnoge u početku bunilo, jer je ovo mjesto na kome se često nađe naziv nijanse. Nemam pojma šta im ovo znači, ali dobro. :)

Naziv nijanse je ispisan na strani plastične ambalaže, skupa sa sastojcima, militraži i ostalim tehničkim detaljima. Što se ambalaže tiče, radi se o klasičnoj, providnoj epruveti od tvrde plastike, čiji se čep zavrće, a aplikator je spužvasti.

Što se sastojaka tiče, prema informacija na NYX-ovom sajtu, oni nisu isti u svakom ružu, a Embellishment dijeli sastojke sa nijansom Exotic.

Embellishment & Exotic
Isododecane, Mineral Oil/Paraffinum Liquidum/Huile Minérale, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Disteardimonium Hectorite, Polycyclopentadiene, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Alumina, Barium Sulfate (CI 77120), Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850), Blue 1 Lake (CI 42090).




Aplikator je ravan i pljosnat i dosta je duži nego kod bilo kojeg tečnog ruža ili sjajila u mojoj kolekciji, možda bi mi mogao parirati LA Splash. Nisam previše oduševljena ovim aplikatorom, jer mi je teško ravnomjerno nanijeti ruž sa njim, pa uglavnom koristim kist. Naravno, ne nosim kist svuda sa sobom, pa je to prvo što mi se ne sviđa kod ovih ruževa.



Miris je blag, skoro neosjetan, a tekstura je pjenasta, kao mousse. U NYX-u kažu da je kao pliš i možda je to i najbolji opis.

Nijansa Embellishment je opisana kao "muted purple", dakle njen podton je ljubičast.



Moram reći da uopće nisam zadovoljna ponašanjem ovog ruža na usnama. Prvenstveno jer se za moj ukus prebrzo suši i nemam baš previše vremena da radim sa njim i precizno ga nanesem. Zatim i činjenica da mi se stvara "prsten" oko ruba usana, koji je crvenkast i drugačiji od nijanse na samim usnama, pa izgleda kao da sam stavila olovku pogrešne nijanse. Poprilično mi zateže usne i naglašava i najmanju nepravilnost, a tajnost mu je jako loša, nestaje mi sa unutrašnje strane usana za manje od sat vremena.



Nijansa je zaista unikana i to je jedino što mi se dopada. Pokušala sam stavljati tanji sloj, deblji sloj, dorađivati rubove korektorom, ali i dalje nisam zadovoljna. Sviđa mi se što ne ide loše i sa licem na kome nema previše šminke, a fino se slaže i sa jačom šminkom na ostatku lica.

p.s. Puštam obrve, don't hate them! :)


Za 4ml ovog proizvoda izdvojila sam 15,60KM, odnosno 7.99€ jer sam svoj primjerak kupila u Douglasu u Njemačkoj.

Ukoliko ga vi želite probati, možete ga kupiti u prodavnici Ogledalce u Sarajevu.

Da li ste vi probale ove ruževe i je li vaše iskustvo bolje od mog?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!



4 komentara:

  1. Ja sam dugo razmisljala da li da kupim neki od Nyx Lingerie ruzeva, ali nikako se ne mogu odluciti za nijansu i ako sam bas pogledala par videa na youtube, uvijek se to razlikuje i zavisi od prirodne boje usana kakva ce boja biti na tebi, a i ne svidja mi se ta pjenasta struktura, kod nas je malo skuplji 19,30-KM. A sad mi je malo drago da nisam kupila nakon tvog posta, hehe, al opet mozda se predomislim, prava sam vaga =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja jedan, zaboravila sam koja je nijansa...eto koliko ga cesto nanosim.. uglavnom jedan je od onih skroz svijetlih. Katastrofa mi je..zali Boze para. Uspijem ja njega ravnomjerno nanijeti ali imam osjecaj da ga i pljuvacka skida. Sa unutrasnjeg ruba mi brzo spadne pa moja prirodna boja usana bas odudara, a ostatak se nekako skida cudno.. ne znam...ne svidja mi se. Jedino mi drzi kada ga nanesem preko nekog drugog u svrhu posvjetljivanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i ja jedan, zaboravila sam koja je nijansa...eto koliko ga cesto nanosim.. uglavnom jedan je od onih skroz svijetlih. Katastrofa mi je..zali Boze para. Uspijem ja njega ravnomjerno nanijeti ali imam osjecaj da ga i pljuvacka skida. Sa unutrasnjeg ruba mi brzo spadne pa moja prirodna boja usana bas odudara, a ostatak se nekako skida cudno.. ne znam...ne svidja mi se. Jedino mi drzi kada ga nanesem preko nekog drugog u svrhu posvjetljivanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaki student, u vrijeme ispitnih rokova, zeli raditi nesto drugo, zanimljivije :D #StudentskeMuke
    Aaaaaa pa bas mi je zao sto se tako grozno ponasa na usnama jer bija je bas lijepa!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!