četvrtak, 2. ožujka 2017.

Dodjoska presents : Golden Rose noviteti!

Helou bjuti svijete! Danas ste na mom Instagram Storiju mogle vidjeti šta mi je to stiglo u Golden Rose paketu, a evo i malo boljeg pregleda.

Raditi za brend uvijek znači povlasticu u smislu isprobavanja noviteta, što me čini neizmjerno sretnom, kao pravog zaljubljenika u kozmetiku, ali kao i blogera, jer onda te novitete mogu podijeliti s vama.



Nekako je logično da krenem sa bazama, jer one su temeljni proizvodi u šminkanju. Stigle su baze za sjenilo, usne, te za trepavice. Svima se podjednako radujem, jer ovakvi proizvodi i nisu previše zastupljeni na policama.

Još ništa nisam probala, pa ću vam detaljnije pisati u zasebnom postu, a očekivanja su velika, jer Golden Rose je zaista maksimalno unaprijedio svoje proizvode.

Baza za sjenu košta 7KM i nalazi se tu : https://goo.gl/AAQ0Di Baza za usne košta 5KM i nalazi se tu : https://goo.gl/urCA8R Baza za trepavice košta 5KM i nalazi se tu : https://goo.gl/immKpI





Proizvod kojem se zaista veselim jeste Lip Marker. Ovakvi ruževi su generalno izuzetno trajni, što nikako ne može biti loše. U ponudi je dolje prikazanih šest nijansi, a prikazat ću ih detaljno u postu koji bude išao nakon što ih dovoljno isprobam. Na prvu mi se pakovanje sviđa pakovanje, kao i nijanse.

Cijena im je 10,50KM, a link do njih je tu : https://goo.gl/ZZtH1C



Golden Rose maskare su jedne od najhvaljenijih iz drogerijskog cjenovnog ranga, a u ponudu je stigla još jedna. Na prvi pogled i dodir izgleda zaista elegantno, a obećava volumen i dužinu trepavica. Planiram je testirati sa bazom i bez, pa vam svakako prenijeti dojmove, čim prije.

Redovna cijena joj je 10KM, a trenutno je snižena i košta 8KM. Link do nje je tu : https://goo.gl/86dTMx


Pored Beauty Blender seta o kome sam pisala u postu (https://goo.gl/ca9DZv), u ponudu je stiglo još aplikatora.

Prvi je u suštini mix između spužvastog aplikatora i kista i sam koncept mi je zanimljiv, pa se veselim isprobavanju. Zanima me praktičnost, trajnost ljepila koje drži aplikator i sve ono što vjerovatno i vas zanima, pa ga već sutra stavljam u upotrebu.

Cijena mu je 7KM i nalazi se tu : 
https://goo.gl/AAqfmN


Vjerovatno ste već vidjele ovalne kistove koji malo po malo postaju trend. Naime ovakvi kistovi u teatru i scenskim šminkarnicama postoje već dugo, ali su odnedavno pronašli svoju primjenu i u svakodnevnom šminkanju. U Golden Rose ponudi se prodaju pojedinačno i planiram snimiti video u kome ću ih prvi put isprobati i na taj način s vama podijeliti prve dojmove.

Cijene se kreću od 12 do 20KM, a trenutno su svi sniženi.

Pogledajte ih na sljedećem linku : https://goo.gl/DniN0w


Šefovi su me ispoštovali maskama za hlađenje područja oko očiju. Naime oko Nove godine sam se žalila da mi fali ovakva maska, pa su mi poslali sve nijanse! :) Ove maske nisu u prodaji, ali ih dobije svaki kupac koji na webshopu potroši više od 30KM, skupa sa lakom za nokte. 

Adresa je www.goldenrose.ba! 




Kojem novitetu se vi najviše veselite i o čemu biste željele najprije čitati/gledati?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

Broj komentara: 6:

  1. najvise me zanimaju lip markeri jer su oni novi kod vecine brendova :) ovalni kistovi su mi isto zanimljivi i dopada mi se njihovo pakovanje. Ja volim GR i imam bas raznih stvari od njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene iskreno najviše zanimaju primeri, naročito ovaj za oči obzirom da u ponudi i nemamo baš pretjerano kvalitetnih. O markerima ću svakako pisati, već sam se dala u isprobavanje! :)

      Izbriši
  2. Kistovi mi izgledaju super... Lip markeri iz Avona mi se nikako nisu dopali, smrdili su na bas markere (onaj miris alkohola)...a da ne govorim koji uzas su mi na usnama ostavljali... zato me ovi markeri strasno zanimaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se pored ovih, sa marker ruževima susrela dok sam radila za Max Factor i bili su mi super proizvod, s tim da treba biti realan i shvatiti da su ovo lip stainovi i to od njih i očekujenm. Čim ih dovoljno isprobam tipkam post! :)

      Izbriši
  3. I mene zanimaju markeri ali i baza za usnice. Baš se radujem što ćeš nam snimiti video, jeeej!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!