nedjelja, 16. travnja 2017.

Dodjoska presents : Golden Rose Eyeshadow Primer!

Helou bjuti svijete!

Iz naslova se već da naslutiti o čemu vam večeras pišem, tako da nema potrebe da odugovlačim.

Prošlog mjeseca je u Golden Rose ponudu stigla nekolicina noviteta, a među njima i jedan kojem sam se najviše obradovala - riječ je dakle o bazi za očne kapke.

Do sada sam probala sve koje su u ponudi na tržištu u našoj zemlji, a zadnje dvije godine sam koristila Too Faced bazu jer je radila sve ono što sam od nje očekivala: sjena je bila više pigmentovana, nije se nakupljala u pregibu oka i ostala bi istog intenziteta i na mjestu satima nakon nanošenja. Mana Too Faced baze je prije svega nedostupnost, a zatim i visoka cijena (oko 40KM), tako da kada je na police stigla zvijezda ovog posta, zaista sam se radovala isprobavanju.

Sada, nakon mjesec i nešto više dana isprobavanja, konačno mogu podijeliti svoje utiske i o ovoj bazi.

Prije svega, dolazi u kartonskoj ambalaži, koja po meni igra vrlo malu ulogu. Na njoj se nalaze osnovni podaci o sastojcima, militraži i slično. Tako ćete odmah saznati da se u tubici krije 11ml proizvoda.



Sama tuba je napravljena od izuzetno meke i savitljive plastike i na njoj se nalazi tek nešto osnovnih iformacija. Koristim bazu svakodnevno i ni jedno slovo se još nije izbrisalo, tako da me još jednom obradovala činjenica da brend zaista ulaže u kvalitet i prezentaciju proizvoda. Tuba se zavrće pa ste sigurne da proizvod neće iscuriti van.



Samoo grlo je vrlo usko (toliko da mi se kamera iz milion pokušaja odbijala fokusirati na njega) i ni za toplijih dana se nije desilo da se proizvod otopi i iscuri van, čak i kada sam je ostavljala otvorenu. Dakle za doziranje je potrebno stisnuti tubu jednako kao onu od paste za zube, a neće vam se desiti da izađe previše proizvoda.


Sam proizvod je na prvu boje kože, neutralnog podtona, no pri razmazivaju je sasvim providan i neće igrati ulogu ukoliko tražite proizvod kojim ćete recimo sakriti venice na očima. Ova baza to ne nudi, ali ja nakon nanošenja svake, pa i ove, nanosim tanak sloj sjenila u boji kože, pa na taj način sakrijem eventualne nepravilnosti. Mirisom je IDENTIČNA kao Too Faced baza za kapke, miris nije previše ugodan, ali se ne zadržava ni na kistovima/prstima, niti se osjeti na koži nakon nanošenja.



Moji utisci su pozitivni i nisam joj našla ni jednu zamjerku.
Prije svega mi se svidjelo što ni malo nije ljepljiva, klizi i na zreloj koži, ne isušuje tanku kožu kapaka i ne iritira oči. I kremaste, a i praškaste sjene se lakoćom nanose i blendaju preko ove baze, a također radi isti posao kao i Too Faced baza što se tiče pigmentacije sjenila,  kao i trajnosti.

Cijena joj je 7KM, što je čini jednom od najjeftinijih baza u ponudi na našem tržištu.

U nastavku vam ostavljam par radova koje sam radila u proteklim danima, a u kojima sam koristila ovu bazu.









Konačna ocjena je 5/5 i definitivno ću je nastaviti kupovati!

Jeste li vi već probale ovu bazu? :)

Do čitanja,
Love,
Dođoška!



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!