nedjelja, 7. siječnja 2018.

Chitchat #18

Mislim da je već odavno jasno kako su ovaj blog i njegovi čitatelji veliki dio mene, moje svakodnevnice i života. Upravo iz tog razloga svako malo imam potrebu da sa vama podijelim gdje se to nalazim i šta se trenutno dešava u mom životu.
Kako je ovo moj prvi post u 2018. godini, onda mi nekako prirodno dođe da sa vama podijelim planove i ciljeve za godinu pred nama. Nisam veliki pobornik novogodišnjih odluka, ali sam nedavno donijela par životnih, koje su se, eto, poklopile i sa početkom nove kalendarske godine.

Prva od njih je da se maknem od stvari koje mi stvaraju stres i spriječavaju me da dam svoj maksimum na poljima koja mi donose sreću i koja me više ispunjavaju. Jedna od takvih stvari bio je fakultet koji sam odlučila privremeno staviti u drugi plan, a maksimalno se posvetiti poslu i učenju u sferama digitalnog marketinga, šminkanja, bloga i YouTube-a. Ja sam radoholičar i osoba koja voli dinamičnost i nove izazove pa sam više od svega uzbuđena zbog svega što me čeka.
Nadam se da ćete na ovom novom putu kao i do sada biti moja podrška i motivacija da dam više i naučim više.
Želim s vama podijeliti i izazove sa kojima se susretnem i uspjehe pa i padove koji iz njih proizađu. Spremna sam, stvarno sam spremna.

I da, još nešto što želim podijeliti s vama, srca raznježenog do krajnjih granica:



U godini pred nama vam želim da budete voljene onako kako to zaslužujete. Da budete potpuno svoje i obožavane.

Love,
Dođoška

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!